食訊遊蹤 | 越興園越南餐廳(旺角) 返回
  瀏覽人次: 46997
越興園越南菜館

 

越興園越南餐廳 

 

【內容簡介】

 細想一下在越南餐廳品嚐"燕窩"是多麼寫意的感受,美女主持snow今次大飽口福了,一邊食一邊養顏,小記我真的受不了,也很想試一下!導演,別吃太快呀!香噴噴的鮮牛肉粉,香煎牛油雞翼及蒜蓉包好像也等待小記,肚子餓了要望梅上"餓"。

Good Show精選:

越南天然燕窩、鮮牛肉粉、牛油雞翼、春卷撈檬、法式蒜蓉包、越南滴咖啡

地址: 旺角豉油街33號地下
電話: 2332 9872

 上載日期  : 21-10-2011

辣蟹舫(長沙灣 )
牛皇莫火鍋餐廳(屯門)
深宵食堂(尖沙咀)
玫瑰餐廳(新浦崗)
得我SHARE出去先~
神獸 4458天以前
旺角咁好就腳咋WOW,我對佢個燕窩好感興趣!!!口大啖咁食燕窩好爽快!!又唔洗BO,勁適合我依種懶鬼XDD
神獸 4458天以前
SHARE左@FB,等多D人試下可以。
UNIDEN 4460天以前
以我外行睇左都覺得好勁;至於牛河我好想食,一來好牛,二黎佢D料夠足
Ar糖 4460天以前
個老闆仲PO同有說服力過個MODEL,好西利,D燕窩仲正過之前我起泰國果面食果D。讚好!!很喜歡!!
TF 4460天以前
 

?
關於我們 |  合作夥伴  |   廣告查詢 私隱政策  | 飯招  |  總瀏覽人數: 18,193,478  2011-2024 Copyright GNJ COMPANY All rights reserved.