食訊遊蹤 | 永利大排檔(屯門) 返回
  瀏覽人次: 40424
永利大排檔

永利大排檔

[內容簡介]

砵仔焗魚腸是廣東的一道著名既小菜,但現在很少地方可以食到砵仔焗魚腸,想食?咁我就立即介紹一間係屯門好出名既永利大排檔,砵仔焗魚腸用既器皿是用瓦煲,用瓦煲烹調可以保留魚腸既鮮味,在加入炸油條,薑絲,陳皮絲和雞蛋而成。加入了多種配料後,令魚腸既味道更為突出。

永利大排檔既堔圳奇味雞煲都做得好出色,永利大排檔會挑選用’龍崗雞’,湯底在加入自家秘製既醬汁,自家秘製既醬汁香味濃郁,麻辣更香,醬汁更帶出雞肉既原汁原味。其醬汁可以讓客人選大,中,少辣。永利大排檔仲有多款菜色都令客人讃不絕口,聽咗之後,您都想去品嚐一吓,知道屯門仁愛堂達仁坊10號 係邊度,咁就即刻帶埋三五知己去啦!大家記得係永利大排檔。

 

GOODSHOW精選 :

爽滑魚皮,奇味雞煲,魚腸焗蛋,辣子雞件,蒜香一口牛,啫啫通菜煲

地址 : 新界屯門仁愛堂街達仁坊10號

電話:6674 4904

上載日期 :09-02-2013

Our Restaurant(旺角)
燒皇燒烤專門店 (佐敦)
蔚濠海鮮酒家(元朗)
振興高級肉丸專門店(大埔)
 

?
關於我們 |  合作夥伴  |   廣告查詢 私隱政策  | 飯招  |  總瀏覽人數: 18,193,478  2011-2024 Copyright GNJ COMPANY All rights reserved.