食訊遊蹤 | 牛大哥餐廳火鍋(長沙灣) 返回
  瀏覽人次: 98251
牛大哥餐廳火鍋 Premium Beef Hotpot Restaurant

牛大哥餐廳火鍋

 

【內容簡介】

香港人食牛已經到達了瘋狂的程度,而火鍋中也少不了肥牛,今次Louise要告訴大家肥牛也有不同的部份和食法。原來騸牯牛才是真正的牛大哥,珍貴的牛心肉甘香無比,金錢展的爽口令人回味無窮,大家在冰凍的天氣不妨來一餐全牛宴吧。

GOODSHOW 精選:

清湯蘿蔔牛骨湯,牛心頂,牛腩心肉,牛頸脊,金錢展,牛肉刺身,五寶丸

地址: 長沙灣元洲街162-168號天悅廣場地下A5
電話: 3481 2832

 上載日期  :16-12-2011

 

 

越竹越南料理(元朗)
甜尊(深水埗)
名皇(土瓜灣)
風日本料理(佐敦)
牛頸脊真係聞所未聞。
88 4453天以前
我一向都係唔想燥但又好好食牛既人,佢個湯可以食完都唔燥既,真係有得諗, 仲有係牛頸脊好特別,佢影果時肉質係香滑型既牛質,又係正!!
TF 4457天以前
聽到佢話佢牛湯底(有中藥)唔燥,一聽到就立即想食,因為平時比較小食牛,因為太毒太燥,如果可以唔燥一試無防。
*金牌大小姐* 4457天以前
可以咁講..但 金錢展其實是Conical Muscle中把Heel Muscle周圍的牛腱肉捨去,正拎中間細既位,俗稱的"腱子心",體積比較妯,而切開後就似兩三個錢幣連在一起, 所以叫 "金錢展"
88 4457天以前
金錢展 = 牛展?
村龜 4457天以前
1
2
下一頁
 

?
關於我們 |  合作夥伴  |   廣告查詢 私隱政策  | 飯招  |  總瀏覽人數: 18,185,965  2011-2024 Copyright GNJ COMPANY All rights reserved.