食訊遊蹤 | 泰潮泰國菜(元朗) 返回
  瀏覽人次: 49232
泰潮泰國菜

 

泰潮泰國菜 

 

【內容簡介】

可惡!到底姓甚名誰,能令Snow又上癮又大呼頂癮呢?大家別要想歪歪!Good Show絕對還是你熟識的老少咸宜飲食節目網站。能令Snow這麼著迷的只是位於元朗的泰潮泰國菜館而已。它最「煙」的芒果蟹肉炒飯、最「大」最「多汁」的泰香滑咖喱炒蟹,以及最「結實」的青檸蒸烏頭。不止女生,相信男生面對眼前如此美食也會垂涎三尺,欲罷不能!試問只能看著螢光幕抖震的小記怎能不大呼「無癮」!

Good Show精選:

 芒果蟹肉炒飯、泰香滑咖喱炒蟹、奇妙炸蛋

地址: 元朗又新街40-48 號榮豐大廈地下B/C舖
電話: 2470 1104

上載日期  : 21-10-2011

食為鮮
囍雲天(觀塘)
三德素食館(佐敦)
喜記避風塘炒蟹(灣仔)
我覺得泰國菜唔食冬陰公同馬拉盞炒雜菜唔得,冬陰公就要睇佢酸辣程度既配合好唔好,炒菜就好睇馬拉盞係咪加算頭炒,因為真係好野味。
MINI 4427天以前
冬陰公明爐烏頭魚 , 馬拉盞炒雜菜 , 農夫包 都不錯,有機會試既朋友可以試下佢。
kibuy 4428天以前
 

?
關於我們 |  合作夥伴  |   廣告查詢 私隱政策  | 飯招  |  總瀏覽人數: 18,088,992  2011-2024 Copyright GNJ COMPANY All rights reserved.