食訊遊蹤 | 石崗咖哩屋(元朗) 返回
  瀏覽人次: 41620
石崗咖哩屋

 石崗咖哩屋

[內容簡介]
今日我 Jan Jan帶大家去刺激下,唔係要玩過山車,摩天輪,係要你地嘅味蕾刺激一下,食印度咖喱!
這間 Shaffi's restaurant , 石崗咖喱屋,係非常有名,已經營差不多 40 年,由1972 年開業。咁點解明明係元朗,但叫石崗咖喱屋,因為在1972 年開業是在石崗的,之後在1996年搬遷到元朗,一直到現在.
而餐廳創辦人的第二代都是在香港長大的印度人,所以好清楚香港人的口味,仲好有親切感㖭!
睇下個 menu 先,嘩!有超過一百款印度菜式咁多,我梗係推介最好味同我最鍾意嘅菜式比大家啦!
咖喱對印度人來說,就是「把許多香料混合在一起煮」的意思,有可能是由數種,包括有紅辣椒、姜、丁香、肉桂、茴香、肉豆蔻、黑胡椒以及薑黃粉等數十種香料所組成。因此,家庭依其口味和喜好所調出來的咖喱都不一樣
你地嘅味蕾係咪好刺激呢?仲有成百款菜式未試,等你地約我再嚟石崗咖喱屋續樣試晒佢,聽清楚呢度嘅地址啦!
 
GOODSHOW精選 :
Lamb Shank鐵板羊膝 ,Beef Brisket Curry 原汁咖喱牛腩,Chicken Tikka 串燒五香雞件,Whole sea crab 印式喱蟹,Garlic Naan 蒜䇯烤餅,Prawn curry 濃汁咖喱蝦
 
地址 : 元朗阜財街14號地下
 
 
電話 : 2476 7885
 
上載日期  : 03-04-2015
AGA Restaurant & Bar
德記潮州菜館
長來食坊(元朗)
大中華(長沙灣)
 

?
關於我們 |  合作夥伴  |   廣告查詢 私隱政策  | 飯招  |  總瀏覽人數: 18,171,042  2011-2024 Copyright GNJ COMPANY All rights reserved.