食訊遊蹤 | 強記小廚(旺角) 返回
  瀏覽人次: 36728
強記小廚

強記小廚

[內容簡介]

去旺角shopping完,同班朋友仲諗緊去邊度食晚飯,咁就等我立刻介紹一間大眾化價錢就可以食到星級廚師烹調既佳餚美食就係強記小廚

雞大家就食得多啦,等我介紹去到強記小廚必食既超滑蔥油雞,廚師係用咗多種藥材作湯底,之後整隻雞會放入湯底浸熟,要浸幾耐,強記小廚既星級師傅擁有豐富烹調經驗就知道啦。嘩!我聞到一陣陣當歸既味道,不單止聞到仲食到有香濃當歸同埋有其他藥材既味道,等等~~嘩嘩嘩~~而且雞肉仲有好香蔥油味道,仲有肉質還保持鮮嫩,有咁多材料去烹調都不會蓋過雞既鮮味,嚟到強記小廚大家一定試超滑蔥油雞呀。去食飯只係食雞點可以,強記小廚仲有好多好出色既炒小菜,海鮮同埋火鍋。

GOODSHOW精選 :

生燒聖子皇,,至尊香辣雞煲, 雙冬扣羊腩煲,超滑蔥油雞,海鹽生燒烏頭,鮮飽扣遼參

 

地址 : 旺角甘霖街31-33號地下

 

電話 : 2899 0820

上載日期 :03-02-2013

平成二十二日本料理(尖沙咀)
籠太子點心專門店(太子)
靚雞煲 (專門店) 深水埗
越一牛肉粉專門店(上環)
 

?
關於我們 |  合作夥伴  |   廣告查詢 私隱政策  | 飯招  |  總瀏覽人數: 18,088,992  2011-2024 Copyright GNJ COMPANY All rights reserved.