食訊遊蹤 | 金牌小龍(尖沙咀) 返回
  瀏覽人次: 38271
金牌小龍

金牌小龍

 

【內容簡介】

小籠包在上海便十分出名,美女主持Ceci在香港也發現具有滬江風味的小籠包,原來已經引入了香港,在尖沙咀登陸。先點了招牌小籠包和自創的豆沙小籠包,手功精細,湯汁還保留在包子內,才是真正的小籠包。看一下菜單,台式三杯雞也是少見的菜式,用上了台灣香料,盡量保留了當地風味,雞肉嫩滑無比,ceci叫大家親自來試吧!

Good Show精選:

金牌小籠包臺式三杯雞紅燒豬手紅燒牛肉麵豆沙小籠包

地址: 尖沙咀彌敦道100The ONE 4404-405
電話: 2468 8066

 上載日期 : 23-02-2012

吉兆日本料理(元朗)
香港情(銅鑼灣)
tom BAR+GRILL(科學園)
岩浪壽司.天麩羅日本料理(銅鑼灣)
食過一次,前菜上海肴肉,好似D分蹄咁,透透明,好清香;擔擔麵唔係咁夠辣,但係唔差,我諗會比較適合唔食得辣朋友。2種小龍包種都試過,不過都係喊既比較好食,甜點果個,我感覺唔係咁甲。不過整體都很好,服務又唔差。GOOD!!
ayumi 4444天以前
小籠包真係做得好好,肉汁多,皮幾薄,D紋正明師傅來頭都唔小。豬手我就無食過.但係呢,個牛肉麵唔錯我,幾鐘意。
Ivy_Yan 4444天以前
擔擔麵同牛肉麵都好香好正,小籠包皮薄但唔穿、個燻蛋勁似日式流心溫泉蛋,口感相似但味道不同,做得很好。
kibuy 4444天以前
 

?
關於我們 |  合作夥伴  |   廣告查詢 私隱政策  | 飯招  |  總瀏覽人數: 18,189,759  2011-2024 Copyright GNJ COMPANY All rights reserved.