食奎中華 | 亞伯小鍋米線雞煲 返回
   
  瀏覽人次: 20354
亞伯小鍋米線雞煲
周中師傅精選 :亞伯醬爆雞鍋,八寶花雕雞鍋, 客家煮雞酒, 亞伯鹵水拼盤, 川芎白芷魚頭上湯米線

亞伯小鍋米線雞煲

 [內容簡介]

佐敦廟街以售賣平價貨的夜市而聞名,被喻為香港平民夜總會,由於廟街的性質與旺角女人街相似,而到訪的人則以男性為主,故亦有男人街的稱號。係廟街附近發現了一間亞伯小鍋米線雞煲,睇到門前既食物相吸引咗,我立刻入去第一時間叩咗個醬爆雞鍋,雖不是麻辣但也有辣度可選,由不辣至大辣。而醬汁料加熱後要快一點吃,否則很快會黏底,香料味道濃小量的辣味令胃口大增!而雞肉既肉質還保留嫩滑,而且雞肉仲滲入香濃醬汁既味道。唔想食雞煲,亞伯小鍋米線雞煲還有各款不同既小鍋,例如 :亞伯醬爆雞鍋,八寶花雕雞鍋, 客家煮雞酒。呀!仲有一個對女士身體好,就係川芎白芷魚頭上湯米線,採用多種藥材烹調而成,對去頭風好有幫助。

 

周中師傅精選 :

亞伯醬爆雞鍋,八寶花雕雞鍋, 客家煮雞酒, 亞伯鹵水拼盤, 川芎白芷魚頭上湯米線

 

地址 : 九龍佐敦廟街257號地舖

 

電話 : 2736 1346

出羽桜鐵板燒料理
堂記辣蟹餐廳小廚
和暢粥麵專家
榮式燒雞扒
 
 

?
關於我們 |  合作夥伴  |   廣告查詢 私隱政策  | 飯招  |  總瀏覽人數: 18,174,746  2011-2024 Copyright GNJ COMPANY All rights reserved.